خرید دوربین دید در شب مادون قرمز و دید در شب رنگی

خرید دوربین دید در شب

دوربین مداربسته، یک سیستم نظارت تصویری است که می توان گفت عملکرد آن مانند چشم انسان است، یعنی برای تشکیل تصویر نیاز به نور در محیط هست. یطوریکه دوربین نوری که از اجسام مختلف در محیط منعکس شده را دریافت می کند و با استفاده از آن تصویر می سازد.

دوربین مداربسته

بدین تربیت وقتی نوری در محیط نباشد در واقع ما تصویری نیز نداریم. از آنجاییکه دوربین های مداربسته اغلب برای نظارت در شب تهیه می شوند، کیفیت تصویری که در شب ارائه می دهند بسیار مهم است. اگر بنا باشد دوربین مداربسته در فضایی نصب شود که تاریک باشد و بدون هیچ نوری، چاره چیست؟

می توان نور سفید یا مرئی محیط را بالا ببریم اما گاهی برای بالا بردن امنیت محیط نمی توان نور سفید را در محیط افزایش داد، بنابراین می توان از دوربین دید در شب استفاده کرد. اشعه مادون قرمز برای انسان مرئی نیست، محیط تاریک است ولی از محیط می توان تصویر داشت.

ممکن است پیش از خرید دوربین مداربسته، آنچه پیش از همه مدنظر شما است، قیمت دوربین مداربسته باشد، البته که بودجه مالی شما برای داشتن این تجهیزات مهم است، اما باید دقت کنید که هرچه قابلیت های دوربین مداربسته بالاتر باشد، قیمت دوربین مداربسته دید در شب نیز به مراتب بالاتر است. اگر بخواهید خرید دوربین مداربسته را از برند شناخته شده ایی انجام دهید مثلا خرید دوربین مداربسته داهوا، میتوان به کیفیت آن اعتماد کرد و نگران اختلال در عملکرد آن نبود. در هر صورت به هنگام خرید دوربین مداربسته به قابلیت دید در شب آن باید توجه کرد و کیفیت تصویر ارائه شده از این دوربین ها را باید مدنظر قرار داد.

خرید دوربین مداربسته

برای مشاوره و خرید و فروش دوربین مداربسته دید در شب در شهر های چالوس، نوشهر، کلارآباد، متل قو، نشتارود، نمک آبرود، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، نور، رویان، محمودآباد، چمستان و … می توانید با مشاورین متخصص فرابین گستر به آدرس اینترنتی FarabinGostar.ir با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

  • نور مرئی محیط را افزایش دهیم: برای داشتن تصویر با کیفیت از دوربین دید در شب، شب هنگام که نور محیط کاهش پیدا می کند میتوان با افزایش نور مرئی در محیط که تابش یکنواخت و مطلوب داشته باشد، کمک می کند کیفیت تصاویر دوربین دید در شب افزایش پیدا کند. محیط های کوچک با اضافه کردن چند منبع نور کوچک شرایط مطلوب را پیدا می کنند و محیط های بزرگ با افزودن منابع نوری قوی به این شرایط دست پیدا می کنند.
  • مانع از تابش مستقیم اشعه مادون قرمز به لنز دوربین شویم: مادون قرمز هم مانند نور خورشید یا هر منبع نور دیگری می تواند آسیب زننده باشد و موجب کاهش کیفیت تصویر دوربین مداربسته می شود. بنابراین پیش از خرید و نصب دوربین مداربسته دید در شب کاملا محیط را بررسی کنید تا از بروز اختلال در عملکرد دوربین و در نهایت پایین آمدن کیفیت دوربین پیشگیری شود.
  • دوربین را از منبع نور قوی دور نگه داریم: نور مستقیمی که به دوربین مداربسته می تابد موجب می شود که تصاویر کاملا بی کیفیت با روشنایی بالایی که وضوح کمی دارند، داشته باشیم از طرفی به سنسورهای دوربین نیز آسیب می زند. و این د دراز مدت مدت موجب اختلال در عملکرد دوربین میشود.

قیمت دوربین مداربسته

  • لنز دوربین مداربسته دید در شب را تمیز کنید: راهکاری ساده بنظر می رسد اما بسیار کاربردی و کار راه انداز است، با تمیز کردن شیشه لنز دوربین مداربسته در شب می توان کیفیت تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته دید در شب را افزایش داد. فارغ از قیمت دوربین مداربسته دید در شب و هزینه ایی که بابت خرید دوربین مداربسته دید در شب پرداخته شد، نباید مسئولیتمان را در قبال نگهداری از این تجهیزات فراموش کنیم.
  • نور مادون قرمز محیط را افزایش دهیم: اغلب مایلیم که دوربین مداربسته از چشم سارقان دور بماند تا مانع از، از کار انداختن دوربین مداربسته توسط آنها شویم بنابراین بجای نور مرئی یا سفید در محیط می توان نور مادون قرمز را در محیط افزایش داد.

خرید دوربین مدار بسته را از یک برند شناخته شده انجام دهید: برندهای شناخته شده که سالها در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی در سطح جهانی فعالیت میکنند، سطح کیفی محصولات خود را بالا نگه می دارند  بنابراین می توانید با خرید دوربین مداربسته داهوا خیالتان را از کیفیت تصاویر دریافتی از این دوربین مداربسته و عملکرد خوب آن در طولانی مدت راحت کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناس فنی با شماره09113928150تماس بگیرید.
شرکت فرابین گستر

شرکت حفاظتی فرابین گستر با سابقه کاری چندین ساله خود در زمینه امنیت در غرب مازندران خدمات رسانی می کند فرابین گستر نمایندگی رسمی دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و جک درب اتوماتیک می باشد.

تماس با فرابین گستر
  • آدرس دفتر:نوشهر- فردوسی - ساختمان البرز - ط دوم
  • شماره همراه:09113928150