قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ

قیمت درب های اتوماتیک پارکینگ

زمانی که به دنبال حفظ امنیت و آسایش هستیم، سعی می کنیم بهترین ابزارهایی که در این زمینه بالاترین کیفیت را دارند، انتخاب کنیم. جک درب برقی یکی از ابزارهایی است که در تامین آسایش و امنیت نقش بسزایی دارد.

جک درب برقی

با فشردن یک دکمه ی ریموت درب ورودی باز می شود و نیاز به خروج از خودرو در شرایط آب و هوایی نامناسب نیست. از طرفی جلوی ترددهای غیرمجاز و متفرقه به ساختمان گرفته می شود، حال این ساختمان می تواند محل زندگی ،کار یا یک کارخانه صنعتی باشد.

برای اینکه در خرید جک درب اتوماتیک در شهرهای نوشهر، چالوس، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رويان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچيرود دچار چالش نشوید، حتما از نمایندگی معتبر مانند موسسه حفاظتی فرابین گستر و فروشگاههای شناخته شده خریدتان را انجام دهید.

وقتی وارد بازار جک درب برقی می شوید از تنوع برندها و قیمت جک درب پارکینگی، ممکن است دچار سردرگمی شوید. اما با اطلاعاتی که درباره عوامل موثر بر قیمت جک درب پارکینگی بدست می آوریم می توانیم راحت تر درباره انتخاب آن تصمیم بگیریم.

درب اتوماتیک

عوامل موثر بر قیمت جک درب پارکینگی

  • میزان تردد درب پارکینگ: پیش از هرچیز در انتخاب جک درب برقی باید میزان تردد را در نظر بگیریم. این از مهم ترین مولفه های انتخاب جک درب اتوماتیک است. میزان تردد همان میزان باز و بسته شدن درب در طول یک روز است. بدیهی ست هرچقدر میزان تردد بالاتر باشد نیاز به یک سیستم مطمئن و با دوام است. اکثر جک های ایرانی که در رده اقتصادی و ارزان قیمت قرار دارند مناسب برای تردد های متوسط می باشد.
  • وزن و عرض درب: از موارد دیگری که بر قیمت درب برقی تاثیرگذار هستند وزن و عرض درب اتوماتیک می باشد. قیمت جک درب پارکینگی که اقتصادی باشد و میان رده محسوب شود به جک برقی تعلق می گیرد که قدرتی برابر 350 تا 400 کیلوگرم برای هر لنگه با عرض دومتر در نظر گرفته می شود.

قیمت جک درب پارکینگی

  • برند جک درب برقی: برندهای شناخته شده و مطرح سالها تلاش کرده اند تا کیفیت کارشان در طول سالها دچار چالش نشود و تحت هر شرایط از متریال عالی و پشتیبانی خوب برای محصولاتشان دریغ نکنند. در این بین موارد شناخته نشده ایی هم هستند که به تولید جک درب برقی مشغولند شاید در وهله اول قیمت جک درب پارکینگی موارد no name در بازار وسوسه برانگیز باشند اما هیچ تضمینی بر عملکرد درست آن و طول عمر کالا وجود ندارد.
  • مکانیزم کارکرد جک درب اتوماتیک: اکثر جک های درب اتوماتیک از مکانیزم الکترومکانیک استفاده می کنند که از جمله تکنولوژی های ارزان است، برای ترددهای بالا مناسب نیست و تعمیرپذیری آسانی دارد. مکانیزم هیدرولیک که از فشار روغن برای باز و بسته کردن درب پارکینگی استفاده می کند. قیمت بالا قطعات بر روی قیمت تمام شده جک هایی با این مکانیزم تاثیر می گذارد و برای درب های سنگین با تردد بالا مناسب است. بنابراین لازم است پیش از خرید جک درب برقی، ابتدا مکانیزمی که مناسب درب ریموتی پارکینگ شماست را انتخاب کنید، شاید مکانیزم گران قیمت اصلا برای شما مناسب نباشد.
جهت مشاوره رایگان با کارشناس فنی با شماره09113928150تماس بگیرید.
شرکت فرابین گستر

شرکت حفاظتی فرابین گستر با سابقه کاری چندین ساله خود در زمینه امنیت در غرب مازندران خدمات رسانی می کند فرابین گستر نمایندگی رسمی دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و جک درب اتوماتیک می باشد.

تماس با فرابین گستر
  • آدرس دفتر:نوشهر- فردوسی - ساختمان البرز - ط دوم
  • شماره همراه:09113928150