نمایندگی دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس

خرید دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS

کیوپلاس در سال 1397 کارخانه خود را در بندر انزلی – گیلان راه اندازی کرد، کیو پلاس QPLUS به دلیل تجربه و فعالیت چندین ساله در وارد کردن دوربین مداربسته از سال 1387 توانسته با دانش و علم فنی در زمینه نظارت تصویری وارد تولید شود.

خرید دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS

qplus کیوپلاس با انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی منطقه آزاد انزلی در ۲ دوره متوالی از جمله افتخارات این شرکت می باشد و همچنین تولید محصولات با استاندارد جهانی و توسعه سهم صادرات در مسیر پیوستن به مسیر جهانی از اهداف و رویکردهای مدیریت شرکت ایران نوتریکا به شمار می رود.

فروش دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس

شرکت کیوپلاس QPLUS محصولات خود را با ۳۶ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می کند این شرکت خدمات منظم و برنامه ریزی دقیق در طول تعمیر و آماده سازی تا تحویل به مشتری را در راس برنامه خود قرار داده است همچنین درجهت سهولت کار همکاران اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی و وب سرویس نموده است که همکاران می توانند مراحل خدمات پس از فروش کالای خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.

قیمت دوربین مداربسته  کیو پلاس QPLUS در فرابین با تهران برابر است ؟

ما همواره کوشیده ایم با حذف واسطه های بازار، قیمتی کاملا منصفانه را به شما خریدار گرامی اعلام نماییم که با لیست قیمت دوربین مداربسته شرکت کیوپلاس در تهران برابر باشد. ازین رو می توانید در شمال کشور دوربین مداربسته QPLUS را خریداری نمایید که از لحاظ قیمت فرقی با تهران ندارد.

گارانتی دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS در فرابین گستر

گارانتی دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS در فرابین گستر

تکنسین های دوره دیده ما تا تحویل و راه اندازی کامل کنار شما خواهند بود و بعد از آن نیز با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی بی قید و شرط دوربین کیوپلاس و قطعات در محل مورد نظرتان ، مانند یک خانواده همراهی تان خواهند کرد تا از انتخاب خود لذت ببرید زیرا ما معتقدیم که فروش پایان کار نیست بلکه آغاز آن است…

انتقال تصاویر دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس

انتقال تصویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته کیو پلاس به تمام دستگاههای هوشمند مورد نظر شما اعم از موبایل، کامپیوتر خانگی، لپ تاپ، تبلت و…. امکانپذیر است بنابراین می توانید با خیالی راحت حتی از دورترین فاصله ها نیز تصاویر ملک و منزلتان را به صورت دقیق و واضح مشاهده نمایید و بدون حضور فیزیکی نظارتی کامل بر محل زندگی یا کارتان داشته باشید.

کیفیت تصاویر دوربین مداربسته کیوپلاس QPLUS

کیفیت عالی و وضوح تصاویر حتی در تاریکترین ساعات شب با تکنولوژی به روز به کار رفته در دوربین های مداربسته کیوپلاس QPPLUS به راحتی امکانپذیر است. تشخیص دقیق چهره در شب نیز از دیگر مزایای دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس می باشد که به شما این امکان را می دهد که در تمامی ساعات شبانه روز دیدی روشن و شفاف از محیط زندگی و محل کار خود داشته باشید.

انتقال تصاویر دوربین مداربسته QPLUS کیوپلاس

خدمات نمایندگی دوربین مداربسته کیوپلاس در فرابین گستر

موسسه حفاظتی فرابین گستر با ارائه خدمات زیر کنار شماست تا با خاطری آسوده از امنیت و آرامش خود و خانواده تان لذت ببرید:

* مشاوره رایگان و تخصصی از مرحله آغاز خرید تا پایان کار
* نصب و راه اندازی دوربین مداربسته توسط نصاب های کارآزموده بصورت کاملا اصولی و با دقت و ظرافت بالا.
* همکاران ما در فرابین گستر، انتقال تصاویر بر روی تبلت، تلفن همراه و کامپیوتر را برای شما انجام می دهند تا بتوانید از راه دور نیز نظارتی دقیق بر مکان مورد نظرتان داشته باشید.
* کلیه قطعات و لوازم جانبی مورد نیاز ،در هنگام اجرای پروژه در دسترس و قابل تامین می باشد.
* به منظور رفاه حال شما و جهت انتخاب آسانتر و درست تر، به همراهان گرامی پیش فاکتور با درج جزئیات کامل ارائه می شود.

* گارانتی کتبی تعویض قطعات و تجهیزات از دیگر خدمات فرابین گستر به شما می باشد.
* همکاران و تکنسین های ما با نصب اصولی و اجرای دقیق آن در کمترین زمان ممکن تا پایان کار کنار شما هستند. دقت در اجرای ظریف کار نیز از دیگر ویژگی های نصاب های فرابین گستر می باشد.
* فرابین گستر ضمن تامین تمامی تجهیزات و لوازم جانبی مربوط به دوربین مداربسته با فراهم کردن شرایط انتقال تصاویر به موبایل، تبلت یا کامپیوتر خانگی به شما کمک می کند تا در هر مکان و مسافتی که هستید بتوانید نظارتی کامل بر منزل یا محل کارتان داشته باشید.

 

همچنین می توانید از طریق شماره های مندرج در وبسایت با همکاران ما در شرکت فرابین گستر تماس بگیرید و پیش فاکتور را قبل از نهایی شدن خرید دریافت نمایید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناس فنی با شماره09113928150تماس بگیرید.
شرکت فرابین گستر

شرکت حفاظتی فرابین گستر با سابقه کاری چندین ساله خود در زمینه امنیت در غرب مازندران خدمات رسانی می کند فرابین گستر نمایندگی رسمی دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و جک درب اتوماتیک می باشد.

تماس با فرابین گستر
  • آدرس دفتر:نوشهر- فردوسی - ساختمان البرز - ط دوم
  • شماره همراه:09113928150