تاثیر دوربین مداربسته در پیشگیری از سرقت در محمودآباد و آمل

طبق تحقیقات معتبر دانشگاهی دوربین‌های مداربسته باعث پیشگیری از وقوع جرائم مختلف بخصوص سرقت می‌شود. بیشتر سارقان با دیدن آلارم و دوربین‌ها از سرقت صرف نظر می‌کنند. اما این سیستم نمی‌تواند ۱۰۰ درصد از وقوع جرائم مختلف مانند سرقت جلوگیری کند. حتی نصب علائم امنیتی نیز عامل بازدارنده از جرم و سرقت است اما بازدارندگی آن نسبت به دوربین‌ها کم‌تر است. در ادامه مقاله تاثیر دوربین مداربسته در پیشگیری از سرقت در محمودآباد و آمل بررسی می‌شود.

دوربین مداربسته در محمودآباد

امروزه سرقت یکی از مشکلات جوامع بشری است که باعث اختلال در امنیت و حرمت تعرض به اموال مردم می‌شود.  از جمله ریشه‌های روانشناختی این جرم شامل مواردی مانند فقر عاطفی، ناکامی، حسادت، تجربه‌های دوران کودکی، احساس ناامنی، پرخاشگری، خودنمایی می‌باشد. شما با خرید و نصب دوربین مداربسته در محمودآباد به صورت صحیح می‌توان از وقوع سرقت جلوگیری کرد. اقداماتی که اثربخشی دوربین‌های مداربسته را افزایش می‌دهند، عبارتند از:

  • قابلیت دید: اگر دوربین‌ها را به شکل آشکار نصب کنید، نقش بسزایی در بازدارندگی از جرم و سرقت خواهد داشت. بهتر است از قابل مشاهده بودن سیستم دوربین مداربسته برای سارقان اطمینان داشته باشید. این امر یک هشدار بازدارنده است که ارزش ریسک پذیری را کاهش می‌دهد.
  • نورها: در فضای باز از نورپردازی به شکل روشنایی فعال شونده با حرکت استفاده کنید تا تشخیص مجرمان را افزایش دهد. بیشتر دوربین‌ها دارای نور افکن داخلی هستند که نقش فعالی در بازدارندگی از جرم و سرقت ایفا می‌کند.
  • آژیرها و زنگ هشدار: از جمله هشدارهای صوتی می‌توان به مواردی مانند آژیرها و زنگ هشدار اشاره کرد که باعث افزایش اثربخشی دوربین مداربسته می‌شود. برای مثال برخی از دوربین‌های مدار بسته فضای باز از قابلیت هوش نگهبانی برخوردارند. در صورت پرسه زدن فردی در اطراف ساختمان موجب روشن شدن چراغ‌هایLED و نواختن آهنگ خواهد شد.
  • دید در شب: دوربین‌ها بایستی از قابلیت دید در شب خوبی برخوردار باشند. این امر باعث افزایش اثربخشی دوربین مداربسته می‌شود. قابلیت‌ دید در شب رنگی و حسگرهای LED مادون قرمز در ایجاد تصویری واضح در تاریکی کمک می‌کنند.
  • دوام: اگر به دنبال افزایش اثر بخشی دوربین مداربسته‌ هستید، دوربین مداربسته‌ای را خریداری کنید که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد. به علاوه به بررسی محدوده دمایی آن و رتبه IP آن بپردازید.

اگر به دنبال خرید و نصب دوربین مداربسته در محمودآباد هستید، با همکاران ما در ارتباط باشید تا از قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات شرکت ما مطلع شوید.

دوربین مداربسته در آمل

دوربین مداربسته در آمل نقش بسزایی در پیشگیری از سرقت دارند. اتخاذ روش‌هایی برای پیشگیری از سرقت و از بین بردن فرصت‌های سارقین همیشه مطلوب است. دوربین‌ها ابزاری موثر برای پیشگیری از سرقت و کنترل سارقین به شمار می‌رود. امروزه اکثر کشورها اقدام به نصب دوربین مداربسته در تمامی خیابان‌ها، مدارس و حتی در داخل اتاق‌های کار کرده‌اند. لازم به ذکر است که استفاده از دوربین‌ها بیشتر در بانک‌ها و اماکن دولتی و غیره مشاهده می‌شود. از جمله فواید نصب دوربین مداربسته در آمل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش خطر وقوع جرم: استفاده از دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها باعث آرامش مشتریان حتی افزایش تعداد مشتریان آن خواهد شد. حضور افراد یک نوع نظارت طبیعی به شمار می‌رود.
  • کمک به تحقیقات پلیسی: این سیستم‌ها در تشخیص مجرمان نقش بسزایی دارند. برای مثال شناسایی مجرمان با کمک نوارهای ویدیویی ضبط شده به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.
  • تشخیص موارد اورژانس کمک‌رسانی: یکی از مزایای استفاده از دوربین‌های مداربسته را می‌توان تشخیص موارد اورژانس کمک رسانی دانست که از منظر امنیت اجتماعی به معنای این است که اپراتورهای ناظر بر سیستم‌های امنیتی با مشاهده احتیاج فرد به کمک پزشکی با مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی تماس بگیرد.
  • مدیریت مکان: با کمک سیستم‌های نظارتی می‌توان اماکن عمومی را مدیریت کرد. از جمله این موارد شامل موارد زیر است: نظارت بر ترافیک، یافتن اطفال گمشده، در جلسات عمومی، در اماکنی که پلیس به مراقبت نیاز دارد، در مواردی که زنگ خطر به صدا در می‌آید و نیاز به اعزام نیروهای پلیس است و جلوگیری از سرقت از فروشگاه‌ها.
  • جمع آوری اطلاعات: در صورت وقوع سرقت پلیس با استفاده از سیستم‌های نظارتی به بررسی و جمع آوری اطلاعات می‌پردازد. اما برخی از افراد معتقدند که این سیستم‌ها آزادی اجتماعی افراد را در معرض تهدید قرار می‌دهند.

خرید و فروش دوربین مداربسته در محمودآباد

خرید دوربین مداربسته در محمودآباد و آمل را می‌توان یکی از بهترین راه‌ حل‌ها  برای محافظت از دارایی‌ها و پیشگیری از جرم و سرقت دانست. توجه کنید که دوربین‌های مداربسته را در زمان‌های متفاوت چه هنگام فیلم برداری در زمان مناسب، چه در گرفتن کامل رویدادها یا از دست ندادن یک تصویر واضح در شب یا هوای بد نمی‌توان بدون خطا دانست. شما می‌توانید برای خرید دوربین مداربسته در محمودآباد و آمل با همکاران ما در ارتباط باشید. هنگام خرید دوربین مداربسته در محمودآباد و آمل بایستی به روش‌های جلوگیری از سرقت دوربین مدار بسته توجه کنید:

  • دوربین‌ها را فراتر از دسترس قرار دهید.
  • دوربین مداربسته فضای باز با عملکرد ضد سرقت را خریداری کنید.
  • دوربین را در مکان‌های غیر آشکار نصب کنید.
  • محافظ ضد سرقت دوربین مداربسته بگیرید.
  • نمای متقاطع با یک دوربین دیگر.
  • اعلان‌های خود را به طور منظم بررسی کنید.
  • ذخیره سازی و بک آپ گیری.

امروزه اهمیت نصب دوربین مداربسته در آمل به شکل اصولی و صحیح بر کسی پوشیده نیست. نقص فنی دوربین‌ها موجب بروز سرقت و مانع استفاده از شواهد در محاکمات جنایی می‌شود. توجه کنید که نصب دوربین مداربسته در آمل به صورت صحیح و باکیفیت باعث ایجاد امنیت در اماکن مختلف می‌شود. هنگام نصب دوربین مداربسته بایستی آن را در ارتفاع مناسب حدوداً ۲ تا ۳ متر نصب کنید تا میدان دید و حساسیت تشخیص حرکت افزایش یاید و از بروز خرابکاری جلوگیری به عمل آورید.

خرید و فروش دوربین مداربسته در آمل

نتیجه گیری

دوربین‌های مداربسته ابزاری حیاتی هستند که برای مقاصد مختلف مانند دوربین‌های ترافیکی، دوربین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، دوربین‌های بانک‌ها و مالی استفاده می‌شود. مهم‌ترین دستاورد استفاده از دوربین‌های مداربسته را طبق مطالعات معتبر می‌توان پیشگیری از سرقت معرفی کرد. شما می‌توانید برای خرید و نصب دوربین مداربسته به فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر خدمات دوربین مداربسته مراجعه کنید تا از مزایای متعدد آن بهرمند شوید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناس فنی با شماره09113928150تماس بگیرید.
شرکت فرابین گستر

شرکت حفاظتی فرابین گستر با سابقه کاری چندین ساله خود در زمینه امنیت در غرب مازندران خدمات رسانی می کند فرابین گستر نمایندگی رسمی دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و جک درب اتوماتیک می باشد.

تماس با فرابین گستر
  • آدرس دفتر:نوشهر- فردوسی - ساختمان البرز - ط دوم
  • شماره همراه:09113928150