دوربین های نظارتی اچ دی ویژن HDVISION

دوربین های مداربسته اچ دی ویژن HDVISION

√ از اچ دی ویژن HDVISION بیشتر بدانیم

اچ دی ویژن HDVISION یک کمپانی تایوانی است که از دیر باز در حال تولید دوربین مداربسته و دی وی آر بوده است، اچ دی ویژن HDVISION با کیفیت و قیمت بسیار مناسب جایگاه مناسبی در بازار ایران دارد. نکته مورد اهمیت اچ دی ویژن HDVISION گارانتی 18 ماهه تعویض بی قید و شرط ان است که باید به این موضوع توجه کرد دوربین مداربسته اچ دی ویژن HDVISION را با گارانتی اصل و توسط نمایندگی های رسمی تهیه نمایید، زیرا اچ دی ویژن HDVISION را به صورت غیر رسمی و قاچاق هم توسط کولبر ها وارد بازار می شود که با گارانتی فروشگاهی و بدون هیچ پشت وانه به فروش می رسد.

دوربین مداربسته اچ دی ویژن HD VISION

دوربین های اچ دی ویژن HDVISION درای مدل های بسیار متنوع می باشد که با کیفیت های مختلف در بازار ارائه می شود، پر فروش ترین کیفیت در بازار 3 مگاپیکسلی های اچ دی ویژن HDVISION می باشد. البته باید گفت که اچ دی ویژن HDVISION دارای دوربین های 2 مگاپیکسل ، 3،4 و 5 مگاپیکسل هم می باشد.

تکنولوژی انتقال تصویر هم به 2 دسته IP و AHD می باشد که اچ دی ویژن HDVISION دارای مدل های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد می باشد.

 

√ چرا اچ دی ویژن HDVISION ؟

  • دوربین های اچ دی ویژن با انواع کیس های بزرگ و کوچک در اختیار نمایندگان قرار می گیرد.
  • تصویر دید در شب و دید در روز کاملا با کیفیت
  • قابلیت های متنوع دوربین مداربسته اچ دی ویژن
  • قیمت های شرکتی و مناسب دوربین های اچ دی ویژن
  • گارانتی 18 ماهه تعویض بی قید و شرط
  • مناسب شرایط آب و هوای مرطوب و بارانی مانند شمال

 

√ قیمت دوربین های مداربسته اچ دی ویژن HDVISION 

یکی از بهترین ویژگی های اچ دی ویژن قیمت های یکپارچه در بین تمام نمایندگی های آن می باشد، شرکت کادوس وارد کننده محصولات اچ دی ویژن لیست قیمت را در اختیار تمام نمایندگی ها قرار میدهد و آن را کنترل می کند که تمام مشتریان عزیز قیمت های آن را مشاهده کنند.

 

قيمت دوربين هاي اچ دي ويژن
قيمت پکيج 4 کانال اچ دي ويژن
قيمت HDVISION

√ اچ دی ویژن نمونه یک دوربین مداربسته کامل

با کیفیت بالای تصاویر دوربین های مداربسته اچ دی ویژن HDVISION ، از این سامانه جهت نظارت بر عملکرد افراد و یا روند کار یک کارخانه و … می توان استفاده کرد.
با توجه به این که سیستم حفاظتی دیداری از دوربینCCTV و ضبط کننده DVR تشکیل شده است. محصولات HD VISION با تنوع قیمتی گوناگون و با مشخصات فنی مختلف یک سیستم مدار بسته مناسب به لحاظ قیمتی جهت برآورده کردن نیازهای امنیتی و نظارتی مشتری می باشد.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناس فنی با شماره09113928150تماس بگیرید.
شرکت فرابین گستر

شرکت حفاظتی فرابین گستر با سابقه کاری چندین ساله خود در زمینه امنیت در غرب مازندران خدمات رسانی می کند فرابین گستر نمایندگی رسمی دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و جک درب اتوماتیک می باشد.

تماس با فرابین گستر
  • آدرس دفتر:نوشهر- فردوسی - ساختمان البرز - ط دوم
  • شماره همراه:09113928150