قیمت خرید دوربین مداربسته در چالوس

قیمت دوربین مداربسته در چالوس

قیمت دوربین مداربسته در چالوس 

 امروزه با پیشرفت جوامع و افزایش جمعیت ، نیاز به امنیت و تامین آرامش در فضای کار یا محل زندگی کاربری های مختلفی را برای دوربین مداربسته در چالوس تعریف کرده است مانند کاربری تجاری، مسکونی، آموزشی، گردشگری، تفریحی و….. لذا همواره قیمت دوربین مداربسته عامل مهمی ست که افراد هنگام خرید دوربین مداربسته در چالوس به آن فکر می کنند….

قیمت دوربین مداربسته در چالوس با در نظر گرفتن عوامل مختلفی چون متراژ و وسعت پروژه،انتظار و توقعات شما از خدمات دوربین مداربسته در چالوس و میزان کیفیتی که از تصاویرخروجی آن انتظار دارید برآورد می شود. در تعیین قیمت دوربین مداربسته در چالوس عوامل بسیاری تاثیرگذارند که با توجه به نیاز شما و کاربردی که دوربین مداربسته در فضای مورد نظرتان دارد توسط مشاوران فروش دوربین مداربسته در چالوس که در موسسه حضور دارند، تحلیل و محاسبه می شود تا بتوانید با خاطری آسوده از خرید دوربین مداربسته در چالوس ، سالهای سال لذت ببرید.

بطور کلی این عوامل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند :

1. فاکتورهای ظاهری
2. فاکتورهای فنی یا پنهان

فاکتورهای ظاهری مانند جنس، شکل ظاهری و مارک دوربین مداربسته در چالوس می باشد و فاکتورهای فنی نیز شامل نکات غیرقابل رویت برای خریدار است که می توانید از طریق تماس با مشاوران فروش دوربین مداربسته در چالوس که در موسسه حاضرند در این باره نیز اطلاعلت کافی را کسب نمایید.

قیمت خرید دوربین مداربسته در چالوس

رزولوشن :

اولین و مهمترین عاملی که بر قیمت دوربین مداربسته در چالوس اثر می گذارد، رزولوشن یا کیفیت تصویرهای ارائه شده این دوربین هاست. کیفیت تصاویر دوربین مداربسته در چالوس که توسط موسسه به شما معرفی می شوند بصورت HD و بالای 720 پیکسل می باشد.

 

نوع کاربری دوربین مداربسته در چالوس :

عامل مهم دیگری که بر قیمت دوربین مداربسته در چالوس تاثیر می گذارد نوع کاربرد آن در فضای بیرونی مانند خیابان، حیاط ، کوچه ، باغ و نیز فضای درونی و داخلی مانند اتاق، دفتر، فروشگاه و امثال آن می باشد… طبیعی ست قیمت دوربین مدار بسته در چالوس که برای محیط های سر باز و غیر مسقف به کار می رود با توجه به تجهیزات مورد نیاز جهت مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند برف و باران و… از نوع داخلی آن گرانتر است .

 

فریم ریت دوربین مداربسته در چالوس :

به تعداد عکس هایی که توسط دوربین مداربسته در چالوس طی یک ثانیه دریافت و ارسال می شود، فریم ریت یا نرخ فریم می گویند. پس با توجه به تعریف بالا ، هر چه فریم ریت تصویر ارسال شده از دوربین مداربسته در چالوس بیشتر باشد ویدئوی دریافتی شما روان تر و یا به اصلاح نرم تر است و در واقع شما هیچ حرکتی را از دست نمی دهید و تصاویر را مانند تصاویر واقعی که چشم دریافت می کند می بینید.
اگر می خواهید ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین شما روان و منسجم باشد باید به فریم ریت آن توجه کنید. فریم ریت هم به دوربین مداربسته بستگی دارد هم به دستگاه ضبط ویدئو… میزان فریم ریت بهتر است بین 20 تا 30 fps باشد.

قطعا این نکته از ویژگی های فنی دوربین مداربسته در چالوس است که تنها توسط کارشناسان موسسه و مشاوران فروش دوربین مداربسته در چالوس قابل تشخیص و ارائه می باشد
لذا می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در وبسایت از این خدمت رایگان نیز بهره مند شوید.

قیمت نصب دوربین مداربسته در چالوس

دید در شب بودن دوربین مداربسته در چالوس:

عامل دیگری که در هنگام خرید بر قیمت دوربین مداربسته در چالوس موثر است قابلیت دید در شب بودن آن است که آن هم به کیفیت و تعداد چراغ های LED به کار رفته در آن جهت دریافت اشعه های مادون قرمز بستگی دارد.

هزینه خرید دوربین مداربسته در چالوس

 

برند و مارک دوربین مداربسته در چالوس :

اینکه بخواهید خرید با کیفیت و مقرون به صرفه ای در طول زمان داشته باشید کاملا بستگی به برند و مارکی دارد که برای انتخاب دوربین مداربسته در چالوس در نظر می گیرید. با ورود دوربین های مداربسته ی ارزان و بدون نام و نشان (no name) در بازار که هیچ تعهدی در قبال کیفیت و کارایی و گارانتی به خریدار نمی دهند لزوم دریافت مشاوره تخصصی جهت تضمین خرید و انتخاب درست بیش از پیش آشکار می شود.
فروش دوربین مداربسته در چالوس با گارانتی معتبر و بی قید و شرط تعویض دوربین و تجهیزات می تواند خاطر شما را بابت خرید اصولی تان آسوده کند.
لذا شما همراه گرامی می توانید پیش از خرید دوربین مداربسته در چالوس یا شماره های مندرج در وبسایت تماس بگبرید تا از مشاوره رایگان همکاران ما در موسسه بهره مند شوید.

 

جنس کیس دوربین مداربسته در چالوس :

قیمت دوربین مداربسته در چالوس علاوه بر موارد گفته شده در بالا به کیفیت جنس بدنه نیز بستگی دارد. کیس دوربین مداربسته در چالوس می تواند فلزی یا پلاستیکی باشد که با توجه به کاربری آن باید انتخاب شود .

خرید دوربین مداربسته در چالوس

 

تکنولوژی و تجهیزات :

تکنولوژی و تجهیزات به کار برده شده نیز در قیمت دوربین مداربسته در چالوس بسیار اثر می گذارند از جمله ی این تکنولوژی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1- WDR : تنظیم اختلاف سطح نور یا همان قابلیت ضد نور
2- HLC : جلوگیری از تاثیر چراغهای اتومبیل در شب و امکان مشاهده پلاک
3- BLC : تنظیم کیفیت تصویر هنگامی که پشت سوژه نور زیادی باشد مثل ورودی یا پنجره
4- OSD : تنظیم رنگ و نور دوربین و کنتراست نور

 

سایر عوامل از جمله ظرفیت ذخیره سازی، توانایی نرم افزارهای داخلی ، نوع لنز و… نیز بر قیمت دوربین مداربسته در چالوس اثر می گذارد که باز هم به انتخاب شما همراه گرامی و کاربری مورد نظرتان بستگی دارد.
گاهی ارزانی یا گرانی تمام هدف از خرید دوربین مداربسته در چالوس نیست بلکه خریدار می خواهد بداند که با توجه به خدماتی که مطلوب اوست قیمت واقعی را می پردازد یا خیر ؟

عوامل ذکر شده که بر قیمت دوربین مداربسته در چالوس موثر است تنها بخشی از فاکتورهای اصلی است که به هنگام فروش دوربین مداربسته در چالوس باید به اطلاع خریدار برسد که می توانید پیش از خرید دوربین مداربسته در چالوس با مشاوران موسسه تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مورد نیاز را اعم از خرید و نصب و گارانتی به دست آورید. ( شماره ها در وبسایت آمده است .)

جهت مشاوره رایگان با کارشناس فنی با شماره09113928150تماس بگیرید.
شرکت فرابین گستر

شرکت حفاظتی فرابین گستر با سابقه کاری چندین ساله خود در زمینه امنیت در غرب مازندران خدمات رسانی می کند فرابین گستر نمایندگی رسمی دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن و جک درب اتوماتیک می باشد.

تماس با فرابین گستر
  • آدرس دفتر:نوشهر- فردوسی - ساختمان البرز - ط دوم
  • شماره همراه:09113928150